Jump to content


Photo

Graphics Modification


  • Please log in to reply
462 replies to this topic

Poll: Graphics Modification (516 member(s) have cast votes)

Do you like the graphics modification? (find screenshots inside)

  1. Yes. (462 votes [89.53%] - View)

    Percentage of vote: 89.53%

  2. No. (54 votes [10.47%] - View)

    Percentage of vote: 10.47%

Would you play with the highest settings?

  1. Yes. (366 votes [70.93%] - View)

    Percentage of vote: 70.93%

  2. No. (150 votes [29.07%] - View)

    Percentage of vote: 29.07%

Vote Guests cannot vote

#21 Kerox, ☭Leader of the Communist Front of Calradia☭

Kerox
  • Member of RFoC
  • 245 posts
  • 16892 kills

Posted 17 April 2016 - 10:54

I FUCKIN LOVE IT


#22 Welsh_Lad, Bôn yn ceiliog hoffus enfawr

Welsh_Lad
  • Member of Korpi
  • 3053 posts
  • 32556 kills

Posted 17 April 2016 - 11:40

time to put the shine on the sheik eh 


#23 wangchan, The Face of Mercenaries

wangchan
  • Member of SKoD
  • 3748 posts
  • 10273 kills

Posted 17 April 2016 - 11:46

Wait wait....Y'all guys just gonna act like you don't remember mercs was shut down yesterday, ruining all your weekends?


#24 Dinkywinky, Sandorra you're a damn pleb. Go eat Dog shit with Paprica.

Dinkywinky
  • Member of Akai
  • 1170 posts
  • 16745 kills

Posted 17 April 2016 - 11:56

FUCK YES HOMER! 


#25 Hugoboss, Varangian Reich Kaiser, Admin

Hugoboss
  • Member of VGS
  • 3367 posts
  • 38317 kills

Posted 17 April 2016 - 13:54

PLATE LOOKS SO GOOOOOD


#26 Guillotine, Archduke Of VGS

Guillotine
  • Member of VGS
  • 35 posts
  • 20471 kills

Posted 17 April 2016 - 14:09

Yes, finally plate armor is going to be shiny and polished.


#27 Lord Gaius FatCat, meow

Lord Gaius FatCat
  • Member of FatCat
  • 1000 posts
  • 39100 kills

Posted 17 April 2016 - 14:46

AWW YEA!!!


#28 Trace_Legacy, COME! We REK UEHUEUHEUH!!!

Trace_Legacy
  • Member of SKoD
  • 688 posts
  • 27278 kills

Posted 17 April 2016 - 15:04

We don't need to buy Bannerlord because Homer can literally make Bannerlord out of Warband.

  • Roran 13, Hugoboss, Roni and 3 others like this

#29 Hugoboss, Varangian Reich Kaiser, Admin

Hugoboss
  • Member of VGS
  • 3367 posts
  • 38317 kills

Posted 17 April 2016 - 15:11

We don't need to buy Bannerlord because Homer can literally make Bannerlord out of Warband.

Introducing Mercs. where we already play with bannerlord shaders ect.

 

 

Thanks based homer


#30 wangchan, The Face of Mercenaries

wangchan
  • Member of SKoD
  • 3748 posts
  • 10273 kills

Posted 17 April 2016 - 19:13

 

Wait wait....Y'all guys just gonna act like you don't remember mercs was shut down yesterday, ruining all your weekends?

 


#31 Volvic

Volvic
  • Member of Balamory
  • 158 posts
  • 6185 kills

Posted 17 April 2016 - 20:03

Are the graphics modifications already added?


#32 Kerox, ☭Leader of the Communist Front of Calradia☭

Kerox
  • Member of RFoC
  • 245 posts
  • 16892 kills

Posted 17 April 2016 - 20:06

Wait wait....Y'all guys just gonna act like you don't remember mercs was shut down yesterday, ruining all your weekends?


#33 Lord Gaius FatCat, meow

Lord Gaius FatCat
  • Member of FatCat
  • 1000 posts
  • 39100 kills

Posted 17 April 2016 - 20:09

Are the graphics modifications already added?

No, it's a downloadable pack when it comes.


#34 Trace_Legacy, COME! We REK UEHUEUHEUH!!!

Trace_Legacy
  • Member of SKoD
  • 688 posts
  • 27278 kills

Posted 17 April 2016 - 20:50

Lol i love it how everyone ignores wang :c...


#35 Pickelus Custardus, white genocide now pls

Pickelus Custardus
  • Member of Korpi
  • 1057 posts
  • 3034 kills

Posted 17 April 2016 - 21:30

i gotta say im not a fan. most of the terrain looks really muted and grey in the brighter light (seond screen), though the armour sets seem better like this.


#36 Wulfric, Veteran Member

Wulfric
  • Member of Stormcrow
  • 167 posts
  • 10370 kills

Posted 17 April 2016 - 21:33

How to get me play Mercenaries again, wikiHow. 


#37 Lord Gaius FatCat, meow

Lord Gaius FatCat
  • Member of FatCat
  • 1000 posts
  • 39100 kills

Posted 17 April 2016 - 21:46

i gotta say im not a fan. most of the terrain looks really muted and grey in the brighter light (seond screen), though the armour sets seem better like this.

 

Thats why it's called "shader."

  • Ulfric likes this

#38 Anchor_The_Mean

Anchor_The_Mean
  • Member of VGS
  • 258 posts
  • 30314 kills

Posted 17 April 2016 - 22:58

Will this graphics mod work with other Modules? Like Native etc. 


#39 Pickelus Custardus, white genocide now pls

Pickelus Custardus
  • Member of Korpi
  • 1057 posts
  • 3034 kills

Posted 18 April 2016 - 11:50

Thats why it's called "shader."

 

so what? seriously that doesn't change anything about how it looks. do you want me to say "oh its shader so that means that it looking a bit shit is good now!!!" ??


#40 Lord Gaius FatCat, meow

Lord Gaius FatCat
  • Member of FatCat
  • 1000 posts
  • 39100 kills

Posted 18 April 2016 - 12:32

so what? seriously that doesn't change anything about how it looks. do you want me to say "oh its shader so that means that it looking a bit shit is good now!!!" ??


Should have edited a smiley to the end so u wouldn't react like that...
  

                    "Shader"
Explanation for ↓↓↓↓ in sligther words bro. And i didn't say anything about looks. :(

i gotta say im not a fan. most of the terrain looks really muted and grey in the brighter light (seond screen), though the armour sets seem better like this.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users