Jump to content


Photo
- - - - -

What would you do?...OFFICIAL


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

Poll: Inivisibility options (LEL) (60 member(s) have cast votes)

You have the ability to become invisible...what would you do first?

  1. Sneak onto planes,ships and cars to travel the world (5 votes [8.33%] - View)

    Percentage of vote: 8.33%

  2. start fights with people, go invisible, then knock them out (2 votes [3.33%] - View)

    Percentage of vote: 3.33%

  3. Pretend to be bilbo baggins and go invisible in front of friends and family after saying goodbye (2 votes [3.33%] - View)

    Percentage of vote: 3.33%

  4. Join the military, and be the most badass advanced epic soldier in history (5 votes [8.33%] - View)

    Percentage of vote: 8.33%

  5. Sneak into womens houses, watch them undress, shower etc... (14 votes [23.33%] - View)

    Percentage of vote: 23.33%

  6. Pretend to be a ghost troll and haunt peoples houses (9 votes [15.00%] - View)

    Percentage of vote: 15.00%

Vote Guests cannot vote

#21 Sleekphantom, Laghairt eitilt Éire. Ladmin.

Sleekphantom
  • Member of Fratres
  • 1244 posts
  • 25563 kills

Posted 12 March 2015 - 12:28

No, the Welsh zombies will just shag undead sheep.


#22 Pickelus Custardus, white genocide now pls

Pickelus Custardus
  • Member of Korpi
  • 1084 posts
  • 3038 kills

Posted 12 March 2015 - 14:06

My house would be easy enough to defend, I dinnae need nae nabs to help me cus im pro, I'd probably come on the mercs forums and just mock people who stop posting for getting rekt.


#23 SkyTime, Rangah deals in propane and propane accessorie to perkons

SkyTime
  • Member of Korpi
  • 6534 posts
  • 22629 kills

Posted 12 March 2015 - 14:29

That's the thing though, in a zomboid apocalypse the electricity and water would go off rather quickly. Shit like nuclear plants might run until they blow the fuck up tho, idk.

 

I fail to see why anyone would like to live in a world full of shit though, I'd sure as hell just end it my self in some other way than being eaten.


#24 LastKnightOfCydonia, EIN CLAN, EIN DERP, EIN CYDONIA. HAIL THE PURPLE ONE.

LastKnightOfCydonia
  • Member of BOC
  • 3341 posts
  • 20415 kills

Posted 12 March 2015 - 14:33

Going nomad is the best way to go.


#25 Sleekphantom, Laghairt eitilt Éire. Ladmin.

Sleekphantom
  • Member of Fratres
  • 1244 posts
  • 25563 kills

Posted 12 March 2015 - 15:04

Going nomad is the best way to go.

Most of Americans can't get past their living room fast enough to stay safe from zombies.. Boned.

 

Stereotypes.


#26 sandorra, The God of (In)Justice

sandorra
  • Member of Korpi
  • 7122 posts
  • 25916 kills

Posted 12 March 2015 - 15:37

I'm too stubborn to drop dead until forced to.


#27 LastKnightOfCydonia, EIN CLAN, EIN DERP, EIN CYDONIA. HAIL THE PURPLE ONE.

LastKnightOfCydonia
  • Member of BOC
  • 3341 posts
  • 20415 kills

Posted 12 March 2015 - 16:41

Also us Northern Europeans have the added benefit of winter.

 

Frozen zombie ain't a deadly zombie.


#28 Euronymous, When you're in hell, only a devil can point the way out.

Euronymous
  • Member of Legion
  • 2034 posts
  • 15878 kills

Posted 12 March 2015 - 16:41

I would keep to myself, you guys would be too slow to keep up  B)


#29 The Grey Dagger, loyal servant of skod....

The Grey Dagger
  • Member of SKoD
  • 275 posts
  • 3410 kills

Posted 12 March 2015 - 18:52

i would join the zombies

#30 Gwaihir, du bist eine himbeere

Gwaihir
  • Member of Gnni
  • 4317 posts
  • 15957 kills

Posted 12 March 2015 - 20:14

I would keep to myself, you guys would be too slow to keep up  B)

 

Oh yeah? Well I'd track you down and fix sticky tape to the soles of your shoes. That'll slow you down, heh heh heh, oh yes.


#31 Sleekphantom, Laghairt eitilt Éire. Ladmin.

Sleekphantom
  • Member of Fratres
  • 1244 posts
  • 25563 kills

Posted 12 March 2015 - 21:05

Some people just want to see the world burn..


#32 Euronymous, When you're in hell, only a devil can point the way out.

Euronymous
  • Member of Legion
  • 2034 posts
  • 15878 kills

Posted 12 March 2015 - 21:23

Oh yeah? Well I'd track you down and fix sticky tape to the soles of your shoes. That'll slow you down, heh heh heh, oh yes.

Oh yeah? Ill take off the sticky tape and make a airplaneout of it? Watcha gonna do about it? Huh? 


#33 Pickelus Custardus, white genocide now pls

Pickelus Custardus
  • Member of Korpi
  • 1084 posts
  • 3038 kills

Posted 12 March 2015 - 21:27

Oh yeah? Ill take off the sticky tape and make a airplaneout of it? Watcha gonna do about it? Huh? 

 

Gwai will cry very loudly until you put the tape back on your shoes. You don't want a wailing Gwai in a zombie apocalypse.


#34 Sleekphantom, Laghairt eitilt Éire. Ladmin.

Sleekphantom
  • Member of Fratres
  • 1244 posts
  • 25563 kills

Posted 12 March 2015 - 21:50

I think we should make Gwai and Euro a group.


#35 SkyTime, Rangah deals in propane and propane accessorie to perkons

SkyTime
  • Member of Korpi
  • 6534 posts
  • 22629 kills

Posted 12 March 2015 - 21:52

If I had the ability to not be a zombie among zombies and they wouldn't see the difference, I'd find a group of survivors and follow them around, arranging ambushes and traps for them as they go and see them die, slowly, desperately trying to survive. Every building they enter is a death trap, somehow zombies always end up in their camp just when they're about to fall asleep...

 

That would be ebin


#36 Gwaihir, du bist eine himbeere

Gwaihir
  • Member of Gnni
  • 4317 posts
  • 15957 kills

Posted 12 March 2015 - 22:05

Oh yeah? Ill take off the sticky tape and make a airplaneout of it? Watcha gonna do about it? Huh? 

 

I... I... I dont know! So ha! (I think I just won, but im not sure)

 

Gwai will cry very loudly until you put the tape back on your shoes. You don't want a wailing Gwai in a zombie apocalypse.

 

Damn rite

 

I think we should make Gwai and Euro a group.

Yes plos

 

 

 

My plan of action:

Get a boat and set sail on the atlantic ocean. Then find a lush green island near the equator and live off coconuts and fish. Because obviously, a lush green island is so easy to find in the middle of an ocean with no navigational equipment whatsoever.


#37 wangchan, The Face of Mercenaries

wangchan
  • Member of SKoD
  • 3763 posts
  • 10501 kills

Posted 12 March 2015 - 22:42

I can confirm that skytime has the most experience surviving in an apocalypse-type environment.

 

Also, does anybody here have any weapons that would actualy be decent at demolishing a zombie?...

 

I have a huge azzzz knife in my room that I use to chop wood, I can use it to take a zombies nut off with one swing...it would be pretty cool to use that ifthe zombies come haehhaehea


#38 Gwaihir, du bist eine himbeere

Gwaihir
  • Member of Gnni
  • 4317 posts
  • 15957 kills

Posted 12 March 2015 - 23:01

I've got a teaspoon and a roman helmet *looks slightly smug*

Edited by Gwaihir, 12 March 2015 - 23:07.


#39 wangchan, The Face of Mercenaries

wangchan
  • Member of SKoD
  • 3763 posts
  • 10501 kills

Posted 12 March 2015 - 23:02

I can confirm that Gwaihirs roman helmet would be the best weapon during an apocalypse-like event


#40 Gwaihir, du bist eine himbeere

Gwaihir
  • Member of Gnni
  • 4317 posts
  • 15957 kills

Posted 12 March 2015 - 23:04

Definitely. It'd scare them off. Tbh, I think Wangeldo would be the best placed to survive though. After all, he is a super ninja fighting machine irl.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users